1393-10-09 19:35
3254
4
8057
فردا دیر است ؛

مسئولان و برخی خواص گلستانی باز هم از قافله مردم و قطار انقلاب جا ماندند!

راهپیمایی 9 دی در حالی در استان گلستان و گرگان برگزار شد که برخی خواص و مدیران کرسی پرست باز هم از قافله مردم و قطار انقلاب جا ماندند.

به گزارش گلستان ما؛ راهپیمایی 9 دی ماه امسال هم با خروش مردم در حمایت از ولایت فقیه برگزار شد و مردم خونگرم گرگان و سایر شهرهای استان باز هم با آرمانهای امام راحل (ره) میثاقی دوباره بستند.

در این بین در حالی که چشمان منتظر مردم و رسانه ها منتظر حضور برخی خواص و مدیران دولتی گلستانی در این مراسم بود اما این افراد ترجیح دادند که همچنان کرسی خود را که همین مردم به آنها داده و مدیون خون شهدا هستند را دو دستی نگه دارند و به قافله مردمی نپیوندند.

به هر حال این افراد بدانند این انقلاب مسیر خود را خواهد رفت و این آنها هستند که باید خود را با انقلاب و آرمانهایش تنظیم کنند نه اینکه انقلاب خود را با تفکرات آنها وفق دهد.

همچنین فرصت ها مثل ابر می گذرند و شاید فردا برای پیوستن به قطار انقلاب دیر باشد چون به هر حال این سیل خروشان در گذر است و هر کسی که دیر بیاید جایش را از دست داده است و مرور زمان این واقعیت را نشان خواهد داد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسین

در رابطه را نظرسنجیتون یک مورد عرض کنم:معلوم هستش که برخی از همین خواصی که عرض کردین به جای شرکت در مراسم 9دی نشستن روی صندلی و فقط توی نظرسنجی شما شرکت میکنن و رای میدن! وگرنه هر آدم بیسوادی هم میدونه دستاوردهای دولت توی سفر به گلستان چطور بود، خیلی ضعیف یا خیلی خوب!!!!آهااااای خواص معلوم الحال، مردم ما بیدارند...

0
0
پاسخ
1393-10-09 20:13
اسماعیلی-خان ببین

البته توی تصاویر گلستان ما دوسه تا از مدیران حضور داشتند که این نشانه خوبی بود اما افرادی که مد نظر بود متاسفانه به دنبال جناح بازی ها و خطوط سیاسی خودشون بودن و هستند و توجهی به خواست مردم ندارند.این جای تاسف دارد در نظامی مسئولیت بپذیرید که خواست مردم را پشت گوش بیندازید.این حقیر به عنوان عضو کوچکی از مردم کشورم به خواص و مسئولین پیشنهاد می دهم و دعوت می کنم همواره مطابق خواست مردم حرکت کنید چراکه تضمین کننده حضور خود در مسئولیت های آتی خواهید بود البته به عنوان خادم ملت نه به عنوان خان.

0
0
پاسخ
1393-10-10 08:00
اکتول

شما چی فک میکنین یه خاله خرسه نمیخواهیم اقایان . اصولگرا با هم روش های افراطی تان دل رهبر را رنجاندین

0
0
پاسخ
1393-10-11 05:52
کتول

شما چی فک میکنین دوستی خاله خرسه نمیخواهیم اقایان .ا

0
0
پاسخ
1393-10-11 10:33

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.